Tichetele valorice reprezintă un instrument de motivare cu popularitate ridicată în rândul angajaților


Tichetele valorice reprezintă un instrument de motivare cu popularitate ridicată în rândul angajaților şi angajatorilor din România. Tichetele de masă și tichetele cadou sunt cele mai cunoscute, cele mai des acordate și cele mai dorite de către salariați. Mai mult, trei din patru angajați care primesc tichete de masă le consideră ca fiind esențiale pentru ei.

Companiile care își motivează salariații prin tichete valorice se declară în proporție de 96% mulțumite și foarte mulțumite de sistemul de tichete, pe care îl apreciază pentru că este ușor de implementat și aduce beneficii importante. Patru din cinci angajatori care acordă tichete valorice consideră că tichetele de masă sunt esențiale pentru bunul mers al afacerii.

Asociația Profesională a Emitenților de Tichete (APET) a realizat, în luna septembrie 2017, un studiu de percepție asupra sistemului de tichete valorice, prin intermediul GfK România, institutul nr. 1 de cercetare de piaţă. Rezultatele studiului arată că tichetele valorice se bucură de un larg sprijin în rândul salariaților și angajatorilor din România, fiind totodată foarte apreciate de comercianții parteneri unde sunt utilizate.