ANAP organizează un program de perfecționare care se adresează aleșilor locali


Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP) și Institutul Național de Administrație (INA) continuă programul de perfecționare profesională în domeniul achizițiilor publice, organizat în cadrul proiectului „Sprijin în implementarea SNAP prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a autorităților contractante” – SIPOCA/SMIS2014+ 625/126949.

Programul de perfecționare se adresează aleșilor locali (primar, viceprimar, consilier local, preşedinte consiliul judeţean, vicepreşedinte consiliul judeţean şi consilier judeţean) și este destinat dezvoltării următoarelor competențe:

  • înțelegerea sistemului de achiziții publice și a normelor juridice ce îl guvernează;
  • implicarea factorilor interesați și luarea deciziilor în utilizarea cerințelor, instrumentelor și tehnicilor care susțin obiective de dezvoltare durabilă în achizițiile publice, ca element de dezvoltare a comunității;
  • înțelegerea rolului și a modului de exercitare a puterii pe toată durata procesului de achiziție publică, având în vedere orientarea către performanță.

Programul de perfecționare pentru aleșii locali este gratuit și are o durată de 18 ore