Hotărârea nr. 91/2025 modifică şi completează Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea administrativă a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie.
În cadrul Serviciului legislaţie şi documentare funcţionează Compartimentul de documentare, care include şi Biblioteca, coordonat de un magistrat – asistent din cadrul Direcţiei legislaţie, jurisprudenţă şi contencios.
Compartimentul de documentare are următoarele atribuţii:
a) asigură documentarea necesară întocmirii punctelor de vedere formulate de Direcţia legislaţie, jurisprudenţă şi contencios;
b) asigură, prin intermediul Bibliotecii, evidenţa legislaţiei şi a doctrinei şi răspunde de păstrarea colecţiei Monitorul Oficial al României şi completarea acestei colecţii pe măsura publicării de noi acte normative, precum şi accesul la Monitorul Oficial al României în format electronic, în colaborare cu Serviciul informatică şi statistică judiciară;
c) asigură buna gestionare a fondului de carte al Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie şi face propuneri pentru completarea acestuia.