ANAF consideră că este necesară organizarea unei campanii de comunicare prin poștă pentru a crește numărul contribuabililor care sunt informați cu privire la beneficiile și termenele în care trebuie să se încadreze pentru accesarea facilitățiilor fiscale prevăzute de OUG nr.107/2024.
Un proiect propune spre reglementare măsurile specifice necesare pentru informarea contribuabililor cu privire la accesarea facilităților fiscale reprezentând anularea unor obligații bugetare, în temeiul prevederilor art. I – XVIII din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor masuri fiscal- bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare si a deficitului bugetar pentru bugetul general
consolidat al Romaniei în anul 2024, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum și încasarea, prin mijloacele prevăzute de lege, a obligațiilor bugetare care fac obiectul anulării
potrivit legii ce urmează a fi întreprinse de către Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de Administrare Fiscală împreună cu Compania Naţională «Poşta Română» – S.A. denumită în continuare Poșta Română.
Poşta Română este desemnată prin Decizia preşedintelui Autorității Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) nr. 1363/2019 ca unic furnizor de serviciu universal în domeniul
serviciilor poştale din România, acesta fiind singurul furnizor de astfel de servicii pentru perioada 1 ianuarie 2020 – 31 decembrie 2024.