Ministerul Muncii va avea un sistem informatic integrat


Ministerul Muncii şi Solidarității Sociale (MMSS), în parteneriat cu Agenția Națională pentru Plăți şi Inspecție Socială (ANPIS) și Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR), va dezvolta un sistem informatic integrat, care va asigura managementul optim al tuturor informațiilor din domeniile de activitate specifice MMSS, în cadrul proiectului “HUB de Servicii MMSS – SII MMSS”, cod SMIS 130963.

Aproximativ 100 de reprezentanți ai administrației publice centrale și locale din domeniul serviciilor sociale au participat marți, 24 mai 2022, la evenimentul de lansare a proiectului, în cadrul căruia au fost prezentate obiectivele, etapele și modul de implementare.

Obiectivul general al proiectului vizează dezvoltarea unui sistem informatic integrat și a unei platforme de interoperabilitate și interconectare între minister și instituțiile din subordinea/sub autoritatea/în coordonarea sa și alte instituții la nivel central și local, în vederea optimizării fluxului de depunere a documentelor şi de soluţionare a solicitărilor venite din partea cetăţenilor și mediului de afaceri.