Ministerul Afacerilor Interne a lansat în dezbatere publică proiectul Ordinului ministrului afacerilor interne privind redactarea și gestionarea documentelor neclasificate, circuitul și promovarea corespondenței la nivelul Ministerului Afacerilor Interne.
Cu titlu de noutate, prin proiectul de ordin se reglementează:
- posibilitatea utilizării platformelor de tehnologia informației în procesul de redactare și gestionare a documentelor neclasificate;
- posibilitatea utilizării aplicațiilor informatice de evidență în scopul asigurării evidenței electronice a corespondenței sau a operațiunilor de predare/primire a acesteia;
- situația corespondenței redactate într-un singur exemplar, în cazul transmiterii acesteia prin intermediul platformelor de tehnologia informației sau al postării pe site-ul de intranet al unității;
- constituirea documentelor de evidență în format electronic;
- Registrul de tranzit al documentelor neclasificate, utilizat pentru corespondența care se gestionează într-o altă formă de evidență, precum și a plicurilor/coletelor cu mențiunile „Personal”/„Confidențial”.