Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 68/101/2021 pentru punerea în aplicare a prevederilor art. 4 alin. (1) şi (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 3/2021 privind unele măsuri pentru recrutarea şi plata personalului implicat în procesul de vaccinare a fost recent modificat de Ordinul nr. 645/2021.
Plata personalului medico – sanitar şi a registratorilor medicali, cu excepţia personalului delegat sau detaşat, care îşi desfăşoară activitatea în cadrul centrelor de vaccinare împotriva COVID – 19 organizate de către unităţile sanitare aflate în relaţie contractuală cu casele de asigurări de sănătate, pentru activitatea realizată în etapele a II – a şi a III – a de vaccinare, se face în baza unui contract distinct, de natură civilă, încheiat cu casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al unităţii sanitare.
Validarea şi decontarea de către casele de asigurări de sănătate a activităţii de vaccinare se realizează pentru fiecare persoană care a fost raportată în RENV cu schema de vaccinare completă.