Toţi mai mulţi români cu credite apelează la conciliere


Aproape 500 români s-au adresat Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) în primele trei luni ale acestui an, pentru identificarea de soluții amiabile în relația cu băncile și IFN-urile. În 2018, în aceeași perioadă, CSALB primise doar 310 cereri din partea consumatorilor.

De asemenea, de la începutul anului, 108 consumatori s-au împăcat cu băncile, prin intermediul CSALB, față de doar 74 în aceeași perioadă din 2018.

Cererile de negociere cu băncile au crescut cu 60%, iar CSALB îşi mărește echipa de conciliatori.

„Rezultatele din primul trimestru indică o creștere semnificativă a numărului total de cereri și confirmă estimările de la începutul anului. Acesta este unul dintre motivele pentru care CSALB a decis creșterea numărului total de conciliatori, de la 17 la 21”, informează CSALB, într-un comunicat.

,