În cazul în care clienţii magazinelor online s-au răzgândit de a procura un produs sau altul pe care l-au achiziţionat, au dreptul ca în termen de 14 zile calendaristice, fără a motiva decizia, să returneze marfa. Acest lucru a fost posibil în urma intrării în vigoare în vară a actului normativ care a mărit termenul de răzgândire de la 10 zile, cât era anterior, la 14 zile.
Însă există și unele excepții la care legea nu se aplică pentru toate tipurile de achiziţii online, fiind exceptate categorii cum ar fi pachetele turistice, produsele bancare, produsele alimentare etc., însă este valabilă pentru cea mai mare parte a produselor care ar putea fi vândute în campania de reduceri Black Friday de la finalul acestei săptămâni.
Astfel, după ce a fost returnat produsul, site-ul trebuie să returneze banii în termen de 14 zile calendaristice, pentru orice formă de plată. De obicei, banii sunt returnaţi în aceeaşi formă în care au fost plătiţi de cumpărător, cu excepţia cazurilor în care clientul şi magazinul ajung la altă înţelegere. Totodată, dacă la livrare clientul a plătit costuri de transport, la retur, costurile de transport sunt acoperite de magazinul în cauză, sau banii daţi pe transport sunt returnaţi clientului. Potrivit aceleiaşi legi, magazinele online trebuie să explice foarte clar şi într-un loc vizibil pe site care sunt drepturile clientului, în ce fel pot fi returnate produsele şi care sunt sumele pe care le poate primi înapoi clientul.