Regulamentul de organizare a Direcţiei Generale de Paşapoarte – modificat


tribunalRegulamentul de organizare şi funcţionare a Direcţiei Generale de Paşapoarte a fost modificat prin Ordinul M.A.I. nr. 161/2013, publicat în Monitorul Oficial nr. 740 din 29 noiembrie 2013.

Conform noutăţilor legislative, în Organigrama Direcţiei Generale de Paşapoarte, structura “Serviciul Organizare, Analiză – Sinteză, Dispecerat şi Control Acces” va fi denumită “Serviciul management operaţional”.

Serviciul management operaţional are atribuţiile: asigură elaborarea de analize, sinteze, statistici şi documente programatice, pe probleme dispuse de conducerea ministerului şi a direcţiei generale, în domeniul specific de activitate; organizează şi desfăşoară activitatea de dispecerat la nivelul direcţiei generale şi realizează, la cererea structurilor din sistemul de ordine publică şi siguranţă naţională, verificări în bazele de date aflate în administrarea direcţiei generale; întocmeşte şi actualizează Registrul de riscuri la nivelul direcţiei generale; elaborează şi pune în aplicare, conform competenţelor, programul anual de dezvoltare a sistemului de control intern/managerial la nivelul entităţii publice; asigură pregătirea şi desfăşurarea şedinţelor de lucru ale conducerii direcţiei generale, precum şi a şedinţelor Consiliului de conducere; elaborează şi pune în aplicare, conform competenţelor, documentele de management operaţional ale direcţiei generale; îndeplineşte atribuţiile pe linie de prevenire şi stingere a incendiilor prevăzute în planurile de apărare împotriva incendiilor pentru sediile direcţiei generale; elaborează precizări metodologice în domeniile de competenţă; asigură protecţia datelor şi informaţiilor gestionate şi ia măsuri de prevenire a scurgerii de informaţii clasificate din domeniul de competenţă; prelucrează date cu caracter personal, respectând prevederile legale în vigoare.