Metodologie privind echivalarea de către inspectoratele şcolare judeţene a perioadelor de studii efectuate în străinătate!


A fost aprobată Metodologia privind echivalarea de către inspectoratele şcolare judeţene şi Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti a perioadelor de studii efectuate în străinătate şi la organizaţiile furnizoare de educaţie, care organizează şi desfăşoară, pe teritoriul României, activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, înscrise în Registrul special al Agenţiei Române de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Preuniversitar, şi pentru aprobarea modelului atestatului de echivalare a studiilor efectuate în străinătate şi în România.

Potrivit Ordinului nr. 7303/2024 perioadele de studii pentru care se aplică prevederile prezentei metodologii sunt perioadele de studii corespunzătoare învăţământului obligatoriu şi învăţământului postliceal nefinalizate cu diplomă.

Inspectoratele şcolare stabilesc, prin procedură proprie, forma documentelor (original, copie, traducere autorizată şi/sau legalizată etc.) solicitate aplicantului.