Procedura de anulare a unor obligaţii bugetare administrate de A.N.R.S.C


Ordinul nr. 568/2024 prevede aprobarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare.

Prezenta procedură se aplică pentru obligaţiile bugetare administrate de Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice (A.N.R.S.C.).

Debitorii care pot beneficia de facilităţile prevăzute în prezenta procedură sunt persoane juridice, de drept public sau privat, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică, unităţi administrativ – teritoriale sau subdiviziuni administrativ – teritoriale ale municipiului Bucureşti ori instituţii publice care la data de 31 august 2024 inclusiv figurează în evidenţele A.N.R.S.C. cu obligaţii bugetare principale restante sau care la data de 31 august 2024 inclusiv înregistrează numai obligaţii de plată accesorii nestinse aferente obligaţiilor bugetare principale stinse până la această dată.

Pentru a beneficia de anularea unor obligaţii bugetare, debitorul poate depune fie o singură cerere pentru toate situaţiile prevăzute la art. II – V din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, fie câte o cerere pentru fiecare dintre acestea.