Ce trebuie să conțină reclamația adresată ANRE?


Ordinul nr. 62/2024 modifică Procedura privind soluţionarea reclamaţiilor părţilor interesate în sectorul energiei.

Petiţia/Sesizarea/Reclamaţia adresată ANRE trebuie să cuprindă cel puţin elementele de identificare ale solicitantului, ale participantului la piaţa de energie şi descrierea speţei. În situaţia în care ANRe solicită completări sau clarificări ale documentaţiei, se consideră data de începere a analizei atunci când solicitantul completează documentaţia. În situaţia în care petiţia/sesizarea/reclamaţia nu cuprinde toate elementele de mai sus sau solicitantul nu transmite clarificările necesare analizei, aceasta nu va fi considerată completă şi nu va fi supusă analizei ANRE, fapt care conduce la clasarea acesteia prin emiterea unui răspuns în acest sens.

Petiţiile/Sesizările/Reclamaţiile se adresează ANRE în scris, prin poştă, prin depunerea în mod direct la registratură, prin transmiterea la numărul de fax al ANRE sau prin completarea formularului dedicat existent pe pagina proprie de internet a ANRE.