Se constituie Şcoala de Aplicaţie pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă!


Hotărârea nr. 854/2024 prevede modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 1.490/2004 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare şi a organigramei Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, precum şi a Hotărârii Guvernului nr. 1.492/2004 privind principiile de organizare, funcţionarea şi atribuţiile serviciilor de urgenţă profesioniste.

Şcoala de Aplicaţie pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă, instituţie cu personalitate juridică, se constituie în subordinea Inspectoratului General cu rolul de formare continuă şi de iniţiere în carieră a ofiţerilor din cadrul Inspectoratului General şi unităţilor subordonate.

Prin dispoziţie a şefului Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă, în cadrul Şcolii de Aplicaţie pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă se pot organiza cursuri şi pentru alte categorii de personal cu atribuţii în domeniul managementului situaţiilor de urgenţă.

Cheltuielile generate de organizarea şi desfăşurarea cursurilor/programelor de formare profesională precum şi cele legate de cazarea participanţilor se asigură de la bugetul de stat, prin bugetul Inspectoratului General, aprobat potrivit legii.