Regulament privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare


Ordinul nr. 4096/2022 prevede completarea Regulamentului privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice nr. 3.844/2016.

Pentru unitatea de învăţământ preuniversitar înfiinţată în cadrul instituţiei de învăţământ superior acreditată, actele de studii aferente absolvenţilor acesteia, care au finalizat un nivel de învăţământ/profil/ specializare/domeniu/calificare profesională acreditat/acreditată, sunt gestionate de către instituţia de învăţământ superior.

Formularele actelor de studii se ridică de la Compania Naţională «Imprimeria Naţională» – S.A. de către delegaţii instituţiilor de învăţământ superior, pe baza comenzilor avizate de către Ministerul Educaţiei.

Pentru unitatea de învăţământ preuniversitar înfiinţată în cadrul unei instituţii de învăţământ superior, documentele şcolare sunt gestionate de către instituţia de învăţământ superior.