Este disponibilă Linia de asistență telefonică pentru cetățeni „Solidaritatea UE cu Ucraina”


Pe lângă cele 24 de limbi oficiale ale UE în care Comisia răspunde la întrebările adresate de cetăţeni cu privire la chestiuni legate de UE, Comisia a lansat un serviciu specializat în limbile ucraineană şi rusă.

Începând de ieri, 31 martie, oricine din UE şi din afara ei poate contacta Centrul de contact Europe Direct (EDCC) şi poate primi răspunsuri şi în ucraineană şi rusă.

Indiferent dacă ar dori să afle mai multe despre asistenţa pe care UE o acordă UE Ucrainei, despre măsurile restrictive împotriva Rusiei, despre protecţia temporară a persoanelor care fug din calea invaziei ruseşti a Ucrainei, sau să obţină informaţii esenţiale privind drepturile care decurg din aceasta, precum şi privind alte forme de sprijin pentru cei care au nevoie de acesta – nicio întrebare nu va rămâne fără răspuns.