Procedura reactivării avizului stins din eroare şi indisponibilizarea în Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară (RNPM) este prevăzută de Ordinul nr. 4878/2021.
În cazul înscrierii în mod eronat a unui aviz de stingere de către un operator/agent sau de către Corpul Operatorilor RNPM, entitatea care a înregistrat în RNPM avizul respectiv, la sesizarea oricărei persoane interesate sau din oficiu, în termen de cel mult două zile lucrătoare de la data constatării erorii, este obligată să completeze şi să înscrie în RNPM un formular de aviz de îndreptare a erorii materiale din culpa operatorului/agentului conţinută în avizele de înscriere, selectându-se tipul “Stingerea eronată a unui aviz”.
Imediat după înscrierea avizului de reactivare, operatorul/agentul în cauză sau, după caz, Corpul Operatorilor RNPM transmite persoanei/persoanelor care a/au solicitat înregistrarea avizului de înscriere stins din eroare o adresă de înştiinţare referitoare la înscrierea avizului de reactivare.