Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale va avea un sistem informatic care va asigura un punct unic de contact pentru soluţionarea on-line a solicitărilor primite de la cetăţeni.
Ministerul Muncii și Protecției Sociale demarează împreună cu Agenţia Naţională pentru Plăti și Inspecţie Socială (ANPIS) și Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) un proiect de investiții pentru realizarea sistemului informatic care să permită interacțiunea on-line a cetățeanului cu ministerul și cu instituțiile aflate în subordine, coordonare sau autoritate.
Practic, printr-un singur punct de contact – portalul MMPS, se va asigura: depunerea on-line a cererilor de beneficii și de servicii sociale, posibilitatea de consultare on-line a dosarelor de către orice cetațean sau întreprindere, precum și posibilitatea constituirii dosarelor electronice ale beneficiarilor de servicii sociale și, implicit, optimizarea și modernizarea activității asistenților sociali, prin implementarea unui modul de management de caz, care va permite și introducerea datelor prin terminale mobile (ex. pentru ancheta socială).