Hotărârea nr. 145/2020 prevede completarea Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea administrativă a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie.
Preşedintele Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie poate desemna pe unul dintre vicepreşedinţii Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie pentru a coordona activitatea şi pentru a efectua controlul măsurilor privitoare la protecţia informaţiilor clasificate, potrivit legii, precum şi pregătirea judecătorilor şi a personalului auxiliar de specialitate de la această instanţă.
Compartimentul de documente clasificate are următoarele atribuţii:
a) deţine, prelucrează, procesează, păstrează, manipulează, multiplică documente clasificate şi ţine evidenţa acestora, în condiţii de siguranţă;
b) duce la îndeplinire măsurile dispuse de preşedintele Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie pentru protecţia documentelor clasificate;
c) informează preşedintele Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie cu privire la vulnerabilităţile şi riscurile identificate în domeniul protecţiei documentelor clasificate şi sesizează incidentele de securitate;
d) îndeplineşte orice alte activităţi specifice protecţiei documentelor clasificate, potrivit dispoziţiilor legale în vigoare.