Dezbatere privind proiectul pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei Informare şi Relaţii Publice


lc+olesea
La 12 februarie 2015, Ministerul Afacerilor Interne a lansat în dezbatere publică proiectul de Ordin pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei Informare şi Relaţii Publice.

Actul normativ include informaţii cu privire la structura organizatorică a Direcţiei Informare şi Relaţii Publice, precum şi cele ce ţin de atribuţiile fiecărui compartiment a direcţiei, şi anume:
1. Conducerea
2. Centrul de Presă şi Politici de Comunicare
3. Centrul de Monitorizare şi Analiză Mass-media
4. Secţia de Asistenţă Religioasă;
5. Compartimentul Documente Clasificate şi Secretariat.

Potrivit documentului obiectivul general al Direcţiei este asigurarea unei informări obiective a societăţii civile în raport cu realităţile organizaţionale, cu privire la demersurile instituţionale şi la direcţiile de acţiune stabilite prin documente programatice implementate de M.A.I., precum şi coordonarea activităţii de informare şi relaţii publice la nivelul M.A.I.