Potrivit unui comunicat al Agenției Naționale de Administrare Fiscală (A.N.A.F.), instituția implementează proiectul “Dezvoltarea unui parteneriat viabil între Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi beneficiarii direcţi ai serviciilor furnizate de aceasta – premisă a eficientizării sistemului de colectare a veniturilor publice”.
Implementarea proiectului este un pas înainte pentru fiscalitate, prin aceasta se urmăreşte dezvoltarea unei campanii de conştientizare şi educare fiscală a contribuabililor, elaborarea de proceduri de comunicare în vederea eficientizării relaţiei cu contribuabilii, precum şi instruirea unor funcţionari publici în gestionarea unei campanii media şi tehnici de comunicare.
În contextul reorganizării instituţiei, care a implicat şi crearea unor structuri noi, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală îşi construieşte o nouă identitate prin modificarea siglelor instituţiei şi ale structurilor subordonate.
Potrivit Ordinului A.N.A.F. nr. 3504/2013, publicat în Monitorul Oficial nr. 704 din 18 noiembrie 2013, sigla Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, precum şi siglele specifice structurilor subordonate intră în vigoare începând cu data de 1 ianuarie 2014. Formularele şi imprimatele cu vechea siglă a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală se vor folosi până la epuizarea stocurilor existente, dar nu mai târziu de 30 iunie 2014. Marcajele exterioare de pe clădiri vor fi refăcute cu sigla Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală sau a structurilor subordonate, după caz, până cel târziu la data de 31 iulie 2014.