Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea administrativă a ICCJ, modificat


monitorul-oficialHotărârea Colegiului de conducere al Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie nr. 15/2015 pentru modificarea şi completarea Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea administrativă a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie a fost publicată în Monitorul Oficial al României nr. 453 din data de 24 iunie 2015.

Astfel, potrivit modificărilor, în cuprinsul regulamentului se introduce o nouă secţiune care prevede că compartimentul arhivă funcţionează în subordinea preşedintelui Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie.

De asemenea, compartimentul arhivă se încadrează cu personalul prevăzut prin statul de funcţii, iar atribuţiile Compartimentului arhivă se stabilesc prin ordin al preşedintelui Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, cu avizul Arhivelor Naţionale, mai arată actul normativ.