Preocupaţi de proiectul de modificare a Legii audiovizualului, nr. 504/2002, care încalcă principiul libertăţii economice, Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) solicită guvernului retragerea proiectului.
Din cauza efectelor negative pe care le va genera asupra competiţiei pe piaţa serviciilor media audiovizuale, UAPR respinge propunerea privind introducerea în Legea audiovizualului a articolului 29.
Modificările propuse în ordonanţa de urgenţă care modifică Legea audiovizualului, nr. 504/2002, au un profund impact negativ asupra mediului concurenţial prin favorizarea radiodifuzorilor. Propunerea îngrădeşte dreptul agenţilor de a-şi construi campanii media integrate şi afectează posibilitatea acestora de a folosi în mod egal, unitar şi nediscriminatoriu spaţiile publicitare puse la dispoziţie de trusturile media.
În acest proiect se pierde complet din vedere rolul complex pe care îl au agenţiile de publicitate ca şi consultant. Clienţii nu vor mai avea acces la servicii de consultanţă pentru a identifica cele mai bune formule de compatibilizare a nevoilor clientului – agent economic cu preferinţele publicului. În mod indirect, inclusiv consumatorul final pierde, întrucât calitatea informaţiei este inferioară, dar scopul eliberării licenţei radio-tv este de informare a consumatorului.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.