Condiţiile de funcţionare şi procedura de autorizare a agentului de muncă temporară


images

În dezbatere publică a fost lansat de către Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice, proiectul de Hotărâre pentru modificarea și completarea Hotărârii nr. 1256/2011, act oferit de orice program legislativ, privind condiţiile de funcţionare, precum şi procedura de autorizare a agentului de muncă temporară.

Astfel modificările preconizate se referă la îndeplinirea condițiilor cumulative, documente necesare și termene de evaluare și de eliberare a autorizațiilor de funcționare, dar şi dispozițiile care privesc organizarea și funcționarea agenților de muncă temporară și obligațiile care revin utilizatorilor.

De asemenea, agenţii de muncă temporară care își desfăşoară activitatea în baza autorizaţiilor de funcţionare pe perioadă nelimitată obţinute în baza dispoziţiilor Hotărârii nr. 938/2004, precum și agenții de muncă temporară care își desfășoară activitatea în baza autorizațiilor de funcționare obținute conform dispozițiilor Hotărârii nr. 1256/2011, au obligaţia de a depune cereri de autorizare în condițiile prevăzute de prezenta hotărâre la agențiile teritoriale competente în vederea obţinerii unei noi autorizaţii de funcţionare, în termen de 2 luni de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.