În bazele de practică pedagogică se realizează pilotarea mai multor tipuri de intervenţii educaţionale


În anul şcolar 2022 – 2023, în bazele de practică pedagogică se realizează pilotarea următoarelor tipuri de intervenţii educaţionale: modele de carieră didactică – dezvoltare profesională, dezvoltarea abilităţilor de viaţă, inclusiv dezvoltarea abilităţilor digitale, structuri curriculare adaptate formatului blended – learning în predare – învăţare – evaluare.

Conform Ordinului nr. 4223/2022 în anul şcolar 2022 – 2023, în unităţile de învăţământ componente ale bazelor de practică pedagogică au loc următoarele tipuri de activităţi:

a) organizarea de ateliere regionale de tip focus – grup pentru cadrele didactice din şcolile de aplicaţie reunite în bazele de practică pedagogică, având ca scop asigurarea schimbului de experienţă şi bune practici între bazele de practică pedagogică, precum şi diseminarea rezultatelor proiectului;
b) monitorizarea folosirii aplicaţiilor TEACH şi SELFIE/SELFIE FOR TEACHERS pentru evaluarea şi optimizarea modului în care noile tehnologii sunt utilizate în procesul de învăţământ;
c) desfăşurarea, în sistem mentoral, la nivelul comunităţii de învăţare, a programelor de formare privind predarea, învăţarea, evaluarea în sistem blended – learning – PROF 4.