Noţiunea de vânzări în regim de outlet a fost definită!


Hotărârea nr. 686/2022 a modificat şi completat Hotărârea Guvernului nr. 947/2000 privind modalitatea de indicare a preţurilor produselor oferite consumatorilor spre vânzare.

Se defineşte noţiunea de vânzări în regim de outlet. Astfel, prin vânzări în regim de outlet înţelegem vânzările efectuate în structuri de vânzare în care se comercializează produse care poartă marca producătorului.

În plus, aceste produse trebuie să îndeplinească şi următoarele condiţii:
1. produse care fac parte din colecţii din sezoanele precedente;
2. produse care sunt surplusuri de producţie sau produse de la capătul liniei de producţie sau produse de calitatea a doua;
3. produse care fac parte din linii experimentale de produse;
4. produse returnate şi/sau surplusuri de stoc anulate;
5. produse în stare de folosinţă şi resigilate, comercializate la preţ redus;
6. produse cu mici defecte, indicate în mod expres în acest sens în oferta comerciantului, cu informarea în scris a consumatorului.

Menţionăm că aceste condiţii nu trebuie îndeplinite cumulativ, fiind suficientă o singură condiţie îndeplinită ca vânzare să fie considerată în regim de outlet.