Regulament privind organizarea Direcţiei suport decizional


În Monitorul Oficial nr. 854/2021 a fost publicat Ordinul nr. 122/2021 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Direcţiei suport decizional.

Direcţia, aflată în componenţa Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă, face parte din unităţile Aparatului central al Ministerului Afacerilor Interne, fără personalitate juridică şi asigură, în domeniile sale de responsabilitate, suportul informaţional – decizional al secretarului de stat, şef al D.S.U., precum şi serviciile specializate pentru îndeplinirea funcţiilor de coordonare, îndrumare, control şi monitorizare a modului de aplicare a prevederilor legale în domeniul situaţiilor de urgenţă.

În îndeplinirea atribuţiilor care îi revin, direcţia desfăşoară activităţi în domeniile: monitorizare şi coordonare situaţii de urgenţă, analiză, sinteză şi integrare date operative, managementul proiectelor, managementul calităţii, reglementări şi asistenţă juridică, evaluare instituţională şi control, comunicarea publică în domeniul situaţiilor de urgenţă şi al dezastrelor, secretariat.