A fost modificată Metodologia privind fundamentarea cifrei de şcolarizare pentru învăţământul preuniversitar de stat


A fost modificată Metodologia privind fundamentarea cifrei de şcolarizare pentru învăţământul preuniversitar de stat, evidenţa efectivelor de preşcolari şi elevi şcolarizaţi în unităţile de învăţământ particular, precum şi emiterea avizului conform în vederea organizării reţelei unităţilor de învăţământ preuniversitar pentru anul şcolar 2021 – 2022.

Constituirea formaţiunilor de studiu la clasa a IX – a/a XI – a/ anul I în învăţământul de masă se realizează astfel:
a) învăţământ liceal cu frecvenţă (zi), filiera tehnologică şi învăţământ profesional, inclusiv dual, din 24 de elevi;
b) învăţământ liceal cu frecvenţă (zi) filiera teoretică, din 26 de elevi;
c) învăţământ liceal cu frecvenţă (zi) filiera vocaţională, profil sportiv, teologic, pedagogic, precum şi la învăţământul liceal de artă, din 24 de elevi;
d) învăţământ liceal cu frecvenţă (seral) şi frecvenţă redusă, din 28 de elevi;
e) învăţământ liceal cu frecvenţă (seral), filiera tehnologică, ciclul superior, din 28 de elevi;
f) învăţământul postliceal, din 28 de elevi.