Modificări privind procedura de aplicare a acordării eşalonării la plată de către organul fiscal central


Agenţia Naţională de Administrare Fiscală a lansat în dezbatere publică proiectul de ordin pentru aprobarea procedurii de aplicare a acordării eşalonării la plată de către organul fiscal central, precum şi pentru modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 90/2016 pentru aprobarea conţinutului cererii de acordare a eşalonării la plată şi a documentelor justificative anexate acesteia, precum şi a Procedurii de aplicare a acordării eşalonării la plată de către organul fiscal central.

Pentru o mai bună claritate, prin proiectul de ordin se modifică prevederile art. 12 alin. (3) din Anexa nr. 2 la Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr.90/2016 pentru aprobarea conţinutului cererii de acordare a eşalonării la plată şi a documentelor justificative anexate acesteia, precum şi a Procedurii de aplicare a acordării eşalonării la plată de către organul fiscal central, în sensul reglementării vechimii obligaţiilor fiscale rămase nestinse din eşalonarea şi/sau amanarea la plată a căror valabilitate a fost pierdută, pentru debitorii care deţin o autorizaţie, un acord ori alt act administrativ similar emis de autoritatea competentă.