Ce documente sunt necesare pentru înscrierea în Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti?


Hotărârea nr. 24/2020 modifică şi completează Hotărârea Consiliului naţional al Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România nr. 4/2020 pentru aprobarea structurii şi a informaţiilor din Registrul naţional unic al asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România.

Pentru înscrierea în Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, persoanele menţionate la art. 1 vor prezenta următoarele documente:
a) actul de identitate sau documente de identitate emise de ţara de origine pentru cetăţenii altor state – în copie;
b) documentele care atestă formarea în profesie – în copie legalizată;
c) certificat de sănătate fizică şi psihică;
d) cazierul judiciar;
e) dovada achitării taxei de înscriere;
f) declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 14 şi 15 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, aprobată cu modificări prin Legea nr. 53/2014, cu modificările şi completările ulterioare;
g) document care atestă schimbarea numelui (căsătorie sau divorţ), dacă este cazul – în copie.”