Categories
Autorităţi şi instituţii publice Ştiri

ANCPI a organizat o întâlnire de lucru

Informarea cetăţenilor cu privire la înregistrarea sistematică a proprietăţilor, mobilizarea instituţiilor publice care deţin imobile în cadrul unităţilor administrativ-teritoriale (UAT) şi organizarea afişării publice a rezultatelor sunt principalele atribuţii ale primarilor din comunele care beneficiază de realizarea cadastrului cu fonduri europene nerambursabile. De asemenea, edilii trebuie să pregătească şi să pună la dispoziţia prestatorilor documentele pe care le deţin, pentru a clarifica situaţia existentă la nivelul comunelor respective.

Luna viitoare, ANCPI, instituţie publică aflată în subordinea Ministerului Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei (MLPDA), va iniţia două proceduri de atribuire pentru înregistrarea sistematică a imobilelor din 246 de UAT-uri. 

În prealabil, ANCPI va realiza, în luna martie, o consultare de piaţă pentru stabilirea unui preţ corect, apropiat de cel al pieţei, pentru finanţarea lucrărilor de cadastru, astfel încât persoanele fizice şi juridice autorizate să execute astfel de lucrări să participe la licitaţiile din perioada următoare, care vizează înregistrarea sistematică a imobilelor cu fonduri europene, prin Programul Operaţional Regional 2014 – 2020 (POR).