Pe ce criterii îşi aleg românii produsele?


Când vine vorba despre produsele alimentare, de îngrijire personală şi de curăţenie, consumatorii români pun calitatea şi siguranţa pe primul loc. Doi din trei români aleg produsele de consum care le oferă cel mai bun raport calitate-preţ, iar pentru 51% calitatea este mai importantă decât preţul. În plus, înainte de a decide să cumpere un articol, jumătate dintre consumatori se asigură că produsele conţin ingrediente sigure şi de calitate.

Produsele autohtone răspund nevoilor consumatorilor români, bucurându-se de o mare apreciere în rândul acestora. Aproape toţi consumatorii români includ în coşul lor lunar de cumpărături produse alimentare, de curăţenie şi de îngrijire personală româneşti.

Mai mult, 80% dintre ei caută în mod special produsele autohtone când merg la cumpărături, fie alegându-le de pe rafturi în locul celor străine, ori de câte ori au ocazia (51%), fie alegând anumite magazine, tocmai pentru că oferta acestora include produse româneşti (29%).